Абревіатура означає sporty (спортивний) і lightweight (легкий). Якщо з першим словом досі питань не виникало, то друге - під сумнівом. Останнє покоління родстера з п'ятилітровим двигуном важить 1910 кг! Нова модель пір'їнкою теж не буде. Так, родстер довший на 5 см від попередника і десь на стільки же ширший, але важить на 140 кг менше! А все завдяки алюмінієвому кузову. Змін у салоні нового SL повно - по ньому наче пройшлися корпоративним гребенем. Кермо, дефлектори "клімату", кнопки - все це є в інших Mercedes.
Але тут чимало інноваційних рішень. Приміром, технологія FrontBass, яка використовує кузов авто, як сабвуфер. Активні підголівники Neck-Pro і металево-скляний дах з функцією затемнення Magic Sky Control - теж ексклюзив у класі компактних родстерів.
Спершу новинку випускатимуть у двох версіях - SL 350 і SL 500. Першій творці відрядили V6 3.5 потужністю 306 конячок (370 Нм). Іншій - п'ятилітровий V8 з двома турбінами, який розвиває 435 сил (700 Нм). Обидві модифікації доволі швидкі, але драг-рейсинг - це не їхнє. 500-ий розганяється до "сотні" за 4,6 с., а 350-й відстає більш, ніж на секунду. Ціни на новий родстер стартують з 94 тис. євро за версію SL 350 і з 117 тис. євро за SL 500.