Бренд впізнаєш здалеку і одразу, а ось що конкретно їде - дзуськи. Не став винятком і новий седан Audi A6. Ну що ж, це справжній член своєї великої родини. Автомобіль має кремезну, спортивну зовнішність, що підкреслюють світлодіодні фари. Але попри сучасний стиль, новинка має вже традиційно неоригінальний вигляд. Її легко сплутати і з хетчбеком A7, і з флагманом A8 - залежить з якого боку дивитися.

Audi A6 знову є найдовшою і найширшою серед своїх німецьких конкурентів - Mercedes E-Class та BMW 5-тої серії. Щоправда баварець має довшу на кілька добрячих сантиметрів колісну базу.

Кузов автомобіля виготовили зі сталі і на 20% з алюмінію. Завдяки цьому важить він значно менше, аніж якби був повністю сталевим. Так, великий просторий седан важить всього півтори з гаком тонни.

Чимало нового - у салоні. До прикладу, вперше в інтер'єрі Audi використали багатошаровий дерев'яний шпон. По всьому салоні розташовані невеликі джерела світла, завдяки чому створюється затишна атмосфера. Автомобіль можна оснастити системою проектування важливої інформації на вітрове скло, мультимедійним комплексом з доступом в інтернет, сидіннями з масажером та іншими цікавинками.

На вибір покупцям запропонують п'ять двигунів: два бензинові і три дизельні. Вони розвивають від 180 до 300 конячок. Завдяки використанню передових технологій, зокрема Start-Stop і системи рекуперації енергії всі нові Audi A6 споживають приблизно на 20% пального менше.

Коробок передач - три: шестишвидкісна "механіка", варіатор або семиступінчатий "робот" S-tronic. Седан випускатимуть з переднім або з повним приводом. Стосовно ціни - за базовий A6 з дволітровим турбодизелем попросять орієнтовно 45 000 євро.