Ідея належить маркетологам, які працюють в мережі HomePlus, що належить міжнародному ритейлеру-гігантові Tesco. Дослідники ринку підрахували, що громадяни Південної Кореї так багато працюють, що у них майже не залишається часу на відвідування магазинів.

Але хочеш-не хочеш, хоча б раз на тиждень закупитися продуктами необхідно. На станціях метрополітену працівники Tesco встановили щити з наклеєними на них зображеннями полиць з товарами, підсвітили їх зсередини і отримали найпростіший віртуальний магазин.

Ніяких складних екранів або програм. Тільки б смартфон опинився під рукою. Ближче до вечора покупки привезуть за вказаною адресою. Таким чином, люди можуть заощаджувати час, який вони витрачають на шопінг, і робити необхідні покупки ще до виходу на роботу, поки чекають поїзд у метро.