Ми повинні вітати будь-які інвестиції, особливо, великі інвестиції, як це робить ця компанія. Відбувається постійне оновлення і ріст стандартів цієї галузі, що повинна підвищувати свою продуктивність, запозичувати найкращі світові стандарти, - зауважив міністр економічного розвитку і торгівлі України Павло Шеремета.

Втілені зміни спрощують пошук необхідних товарів та дозволяють перед купівлею протестувати обрану в "Метро Медіа" побутову техніку.

Тільки цього року ми інвестували близько 30 мільйонів гривень. Загалом же за 11 років роботи на ринку України ця сума сягнула більше 500 мільйонів євро. Це все для модернізації наших торговельних центрів, що покращить можливості для клієнтів. Як, наприклад, у втіленій концепції Метро Медіа. Це - інновація на цьому ринку. І це те, що ми продовжимо робити, - розповів директор "Метро Кеш енд Кері Україна" Клаус Ретіг.

Загалом, до кінця року компанія планує оновити усі торговельні центри. Аби вони відповідали новій концепції розвитку.