Фактично, єдине, чим відрізняється новинка від свого прародича - відсутністю електронного обмежувача швидкості. Тому і назву авто отримало відповідну - Unlimited.

Отож, стандартній OPC електронний "ошийник" не дає розігнатися швидше 250 км/год. Звільнена від цих кайданів Insignia Unlimited може досягти позначки 270 км/год. Як запевняють в Opel, це найшвидший автомобіль за всю історію бренду.

За іншими їздовими характеристиками автомобілі ідентичні. Вони обладнані 2.8-літровим шестициліндровим бензиновим турбодвигуном. Потужність - 325 конячок, максимальний обертовий момент - 425 Нм. Все це передається на чотири колеса. До речі, це перший повнопривідний автомобіль у лінійці OPC.

Коробок передач на вибір дві: шестишвидкісна "механіка" та автомат з тією ж кількістю ступенів.

Спецверсія доступна у трьох варіантах - седан, ліфтбек та універсал. Залежно від типу кузову та трансмісії розгін до "сотні" займає 6,0-6,6 с.

Авто оснащене фірмовим мехатронним шасі OPC FlexRide. Система дозволяє обрати один з трьох режимів роботи підвіски, двигуна та трансмісії. Все це впливає на жорсткість амортизаторів, реакцію автомобіля на педаль акселератора тощо.

Що ж до суперників, то серед стандартного набору з німців і японців несподівано для себе можете побачити Volvo S60. Версія з повним приводом та трилітровим турбоагрегатом має такі ж динамічні характеристики (100 км/год. за 6,1 с.) і схожу ціну (45 144 євро). Авто і справді пристойне, але межа швидкості - стандартні 250 км/год.

Коштує оскаженілий Opel від 48 605 євро. При покупці цього авто водію рекомендують безкоштовно пройти курс спортивного водіння на тестовому полігоні компанії. Щоправда, поїздку до Німеччини доведеться оплатити з власної кишені.