Адаптивне освітлення здатне реагувати на рух погляду водія і, відповідно, освітлювати ту ділянку дороги, куди він дивиться.

Займаються цим проектом вже близько двох років. Початково, система реагувала на водія завдяки веб-камері, яка постійно "дивилась" на того, хто за кермом. Щоправда, такий прототип не прижився, адже між переведенням погляду і реакцією фар була занадто велика часова затримка.

Читайте також: У Празі з’явилися машини, які декламують вірші

Згодом розробники прийшли до ідеї застосування периферійних інфрачервоних датчиків та центральних фотодіодів, що дозволило зробити систему суттєво оперативнішою. Як результат — система може сканувати обличчя водія більше 50-ти разів в секунду, навіть у вечірній чи нічний час.

З більшою швидкістю реакції прийшла супутня проблема: хаотичність руху зору водія могла збивати систему з пантелику і створювати безлад на дорозі. Тож вчені придумали збалансовану послідовність реакції фар на погляд водія, зробивши її плавною та грамотною. Також, система стабільно забезпечує мінімально необхідне освітлення дороги незалежно від того, куди дивиться водій.

Вагомим плюсом розробки Opel є те, що їхня система працює без калібрування з будь-яким водієм, незалежно від комплекції та зросту.