Документ оприлюднив французький тижневик Paris Match.

"Ця версія останніх хвилин рейсу Germanwings підтверджується іншим джерелом, до якого мав доступ Paris Match: відновлені дані бортового мовного самописця, що містився в одній з двох "чорних скриньок" А320. Він записує звуки і розмови, що сталися в кабіні. Його зміст став відомий нам і підтверджений слідчими. Ми оприлюднюємо витяг зі стенограми", — пише видання.

10:00

Літак злітає.

10:10

Капітан – Любіцу: "У мене не було часу, щоб сходити в туалет перед зльотом".

Любіц: "Йди, коли хочеш".

10:27

Літак досяг крейсерської висоти: 38 тис. футів (11,5 тис. м).

Командир просить Любіца переконатися, що літак рухається в режимі автопілота. Любіц відповідає. Він повторює капітану: "Ти можеш іти. Ти можеш іти просто зараз".

10:28

Чути звуки, як капітан розстібає ремінь безпеки; відчиняються двері. Капітан – Любіцу: "Залишаю все під твоїм контролем".

Любіц: "Сподіваюся".

10:30

Любіц один у салоні. Він блокує броньовані двері кабіни за допомогою кнопки «Lock» так, що їх стало неможливо відчинити ззовні. Лунають звуки, які свідчать про перепрограмування автопілота, щоб прискорити темпи зниження з 38 тис. футів (11,5 тис м) до 100 футів (30 метрів) за лічені хвилини.

10:33

Починається зниження, літак втрачає 3 тис. футів (900 м) за хвилину. Диспетчер кілька разів намагається зв'язатися з пілотом по радіо. Любіц не відповідає.

Капітан намагається відчинити двері кабіни і стукає: "Це я!" Його видно на камері у кабіні. Любіц бачить його на екрані, але не реагує. Капітан хапає кисневий баллон чи вогнегасник, щоб відчинити двері. Жодної реакції.

Капітан: "Заради Бога, відчини двері!".

10:34

Перший сигнал тривоги, звуковий і візуальний "Занадто швидке зниження".

Жодної реакції з боку Любіца.

Через двері кабіни чути перші ознаки паніки серед пасажирів.

10:35

Капітан судна просить знайти металеву монтировку, яка захована в задній частині фюзеляжу. Лунають потужніші удари в двері. Чути удари металевим предметом.

Судячи зі звуків на запису, капітан судна намагається виламати двері за допомогою монтировки.

10:37

Звучить друге звукове попередження – звуковий та візуальний сигнал "Зближення з землею, набирайте висоту". Любіц не реагує.

Капітан: "Відчини ці бісові двері!".

10:38

Попри фоновий шум, на запису можна чітко ідентифікувати дихання Любіца, оскільки він одягнув кисневу маску. Дихання – спокійне.

Висота – 13 тис. футів (4 тис. метрів).

10:40

Чути голосний шум ззовні. В цей час у кабіні пілота лунає голосний вигук; Airbus зачепив гору правим крилом.

Сигнал тривоги, крики пасажирів.

10:41

Літак врізається в гірський масив на висоті 5 тис. футів (1,5 тис. м) на швидкості 800 км/год.

Як відомо,Airbus A320розбився24 березня у французьких Альпах.На борту літака перебувало 150 людей. Ніхто з пасажирів не залишився в живих.

Прокурор міста Марселя Бріс Робен заявив, що дії другого пілота лайнера Airbus А320Андреаса Лубітца кваліфікуються як "неумисне вбивство".

Раніше у мережу виклали аудіозапис останньої хвилини польоту лайнера Germanwings, який розбився зранку 24 березня.