Результати випробування німецького седана сенсаційними не стали - авто отримало максимальні 5 зірочок. Рівень захисту дорослих оцінили у 92%, а дітей - у 84%.

Щоправда, експерти відзначили високі навантаження на шиї задніх пасажирів при ударі ззаду через неоптимальну геометрію підголівників. Крім того, груди та шия манекена, який імітує трирічну дитину, зазнали надмірних навантажень при бічному ударі. За цими показниками седан отримав мінімально допустимі бали.

Також ненайкращим виявився захист пішоходів - 77%. Завдати серйозних травм можуть капот і вітрове скло.

Рівень обладнання системами безпеки у нового C-Class оцінили у 70%. Експерти відзначили коректну роботу системи запобігання фронтальних зіткнень на швидкостях до 50 кілометрів на годину.

Хетчбек Hyundai i10 за результатами краш-тестів Euro NCAP отримав 4 зірки. Однак, варто відзначити, для автомобілів А-класу це доволі високий показник.

На думку експертів, авто захищає дорослих у ДТП на 79%, а дітей - на 80%. Однак захист шиї пасажирів від хлистових травм визнали недостатньо ефективним.

При імітації наїзду на пішохода бампер показав високий рівень безпеки. Однак надто жорсткі краї капоту та стійки вітрового скла можуть завдати людині серйозних травм. Загалом захист пішоходів оцінили у 71%.

Обладнання системами безпеки i10 - на невисокому рівні. Однак експерти відзначили, що авто стандартно обладнане системою стабілізації та датчиком пристібнутих ременів на всіх сидіннях. Загальна оцінка за обладнання - 56%.