У прес-релізі, відзначається, що вони були представлені публіці через численні витоки інформації в пресу. У той же час управління підкреслює, що в документі представлені лише факти, в той час як висновки про причини катастрофи будуть зроблені пізніше.

Згідно з даними розшифровки "чорних ящиків", через 3 години 51 хвилину після зльоту з Ріо-де-Жанейро, на літаку відключилися автопілот і автоматичне керування тягою. Вказівок, що системи були відключені вручну, в документі немає. Після цього управління літаком взяв на себе один з пілотів.

Незабаром в кабіні пілотів спрацював сигнал, який вказує на небезпеку повалу лайнера. Одночасно один з дисплеїв показав різке зниження швидкості.У той же час інший датчик швидкості давав інші свідчення.

Через кілька секунд після відключення автопілота літак почав набирати висоту. Свідчень того, що її набір стався в результаті дій пілота, у документі також немає. Замість цього, згідно з показаннями параметричного самописця, один з льотчиків намагався вирівняти лайнер і опустити ніс.Через три з половиною хвилини після досягнення максимальної висоти, записи на "чорних ящиках" обірвалися.