Pepsi з гордістю оголошує про запуск в Україні свого нового дизайну, який є частиною глобальної кампанії, розгорнутої у більш ніж 120 країнах світу, інформує 24 Канал.

Дивіться також Класичний стріт-фуд з усього світу: що варто спробувати та з чим комбінувати популярні страви

Переосмислений логотип Pepsi з яскравими електричними синім та чорним кольорами знаменує динамічний крок бренду у нову еру.

Оновлений логотип, який продумано поєднує елементи спадщини Pepsi із сучасним стилем, сприятиме зміцненню позиції бренду на ринку. За допомогою оновлення своєї культової кольорової гами та впровадження модернізованого логотипа з вібруючим пульсом Pepsi прагне встановити більш глибокий зв'язок зі своєю аудиторією.

Новий стиль Pepsi: дивіться відео

В Україні новий Pepsi – не просто напій, а запрошення відчути відданість бренду інноваціям та захопленню, яке можна знайти навіть у повсякденних моментах. Бренд продовжує взаємодіяти зі своїми споживачами через спільні захоплення, запрошуючи насолодитися яскравим смаком та незабутніми враженнями.