Зокрема серед переможців є такі ідеї як: "М'ясКо від мами" – медикиня, матір двох воїнів батальйону "Азов", один з яких загинув від рук ворога, почала готувати та відправляти на фронт продукти. "Готові страви в реторт-пакетах", які забезпечують військовослужбовців готовими стравами власного виробництва в реторт-пакетах, та "Сімейне кафе", власник якого військовослужбовець із Київщини й у перші тижні повномасштабного вторгнення надавав допомогу біженцям у приміщенні свого кафе, інформує 24 Канал.
До теми МХП запустив кулінарний чат-бот на базі штучного інтелекту: які його можливості
Результати конкурсу "Роби своє з Kurator" / Фото "МХП – Громаді"
Що варто знати про конкурс "Роби своє з Kurator"
Конкурс "Роби своє з Kurator" організований брендом Kurator та Благодійним фондом "МХП – Громаді" для галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). На церемонії нагородження переможці змогли поспілкуватися з професійними шеф-кухарями: співвласником та бренд-шефом мережі ресторанів "НАЖИВО" Олексієм Повторейком і бренд-шефом ресторанно-готельних комплеків Hvoya і Tavel Віталієм Гуралевичем. А ще – прослухали лекцію засновника консалтингової компанії RESTETIKA Андрія Магалецького – про лайфхаки та факапи відкриття закладу.
Грантовий конкурс "Роби своє з Kurator" – це значно більше, ніж просто фінансова підтримка. Це одночасно й розвиток громад, і надійний тил для постраждалого бізнесу, і мотивація для військових та їхніх родин. Я особисто ознайомилася з усіма проєктами-переможцями, і хочу сказати, що всі учасники – сміливці,
– прокоментувала Тетяна Волочай, директорка Благодійного фонду "МХП – Громаді".
Тетяна Волочай наголосила, що з-поміж них є і волонтери, і військові, і дружини військових, і навіть родини, які втратили рідних.
Попри всі виклики, вони продовжують займатися власною справою, масштабуватися, рухатися вперед і вірити в перемогу. А ми віримо в них і з радістю підтримуємо їхні ініціативи,
– додала директорка Благодійного фонду "МХП – Громаді".
Загалом у конкурсі взяли участь 86 представників малого та середнього бізнесу, а саме: підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи, військові, які розвивали бізнес і бізнес яких постраждав від російської агресії. Сумарно організатори виділили 1 мільйон гривень на гранти. Кожен з переможців отримає до 100 тисяч гривень на розвиток власної справи. Завдяки наданим коштам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес чи масштабувати або ж релокувати вже наявний.
У конкурсі взяли участь 86 представників малого та середнього бізнесу / Фото "МХП – Громаді"
Переможці конкурсу "Роби своє з Kurator" – це підприємці, які в складні часи не просто працюють, а продовжують шукати можливостей для розвитку. Підтримка від великого бізнесу допоможе їм продовжувати свою справу далі. А це значить, що у громадах буде більше локацій для комфортного проведення часу, нові робочі місця, надходження у місцеві бюджети,
– зазначає Наталія Шадчнєва, керівниця Центру розвитку HoReCa МХП.
За її словами, бренд Kurator уже кілька років є надійним партнером підприємців галузі HoReCa з точки зору продуктів та експертизи. Наталія Шадчнєва наголошує, що тепер це втілилося й у грантову підтримку для бізнесів військових, внутрішньо переміщених осіб та підприємців, чий бізнес постраждав від військових дій. Вона переконана, що спільними зусиллями вдасться досягти успіху і бути надійною опорою для української економіки.
На нагородженні переможцям, окрім грошового призу, вручили дипломи, сертифікати від бренду Kurator на доопрацьовану продукцію, доступ до порталу з експертними матеріалами для галузі HoReCa та квиток Ukraine HoReCa Masters, професійну масштабну подію для обміну досвідом.
Важливо, що на отриманні нагороди та гранту співпраця переможців і організаторів "Роби своє з Kurator" не завершується. Експерти конкурсу будуть підтримувати підприємців та допомагати експертизою у фахових питаннях.
Наша головна ціль зараз – утверджувати українство кожного дня. Одне із завдань нашої команди — формування бізнесової екосистеми МХП, в якій є малі та середні виробники, які між собою взаємодіють і надають одне одному послуги, постачають товари, драйвують нашу економіку та підтримують ЗСУ. Я вдячний учасникам за те, що вони знайшли в собі сили в непростих нинішніх умовах і подались на конкурс, тим самим підтвердивши свою готовність працювати заради майбутньої перемоги,
– зазначив один з членів журі – директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Мороз.
Директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності МХП Павло Мороз / Фото "МХП – Громаді"
Крім лекцій від фахівців у галузі HoReCa, для конкурсантів організували кулінарний майстер-клас із приготування страв із допрацьованих продуктів Kurator. Під керівництвом професійного шеф-кухаря Романа Маковецького учасники готували курячі мітболи з соусом Марінара та картопляне пюре з трюфелем.
Переможці конкурсу "Роби своє з Kurator"
До вибору проєктів судді конкурсу підходили прискіпливо. Бізнес-ідеї переможців відповідали головним вимогам організаторів конкурсу, а саме: інноваційність, створення нових робочих місць та соціально-економічний ефект для громади. Десятка переможців виглядає так:
- Сімейне кафе "Водолій" розташоване у селищі Іванків. У 2022 році ворожі війська розграбували його та винесли звідти дороге обладнання. Нині власники починають його відновлювати.
- "Ланчбургер" від ТМ "Хлібна кишеня". Перемога у конкурсі "Роби своє" в 2023 році дала змогу релокувати бізнес з міста Слов’янськ в місто Дніпро, та завдяки перемозі у конкурсі "Роби своє з KURATOR" з’явилась можливість масштабувати цей проєкт.
- Мініготель на базі ресторану "Капуста". У ресторані популяризується старовинна українська культура та кухня. Власники відшукують рецептури стародавніх українських страв та пропонують своїм гостям. Мініготель планують побудувати поруч, обіцяють сучасний дизайн, безкоштовні сніданки та гарне обслуговування.
- Кавово-чайний клуб TeaKava. Військовий разом з дружиною-волонтеркою відкрили двері своєї кав'ярні в Ірпені за два місяці до повномасштабного вторгнення, під час бойових дій приміщення суттєво постраждало. Завдяки гранту власники зможуть відновити та масштабувати проєкт.
- "М'ясКо від мами". Медик, матір двох воїнів батальйону "Азов", один з яких загинув від рук ворога, почала готувати та відправляти на фронт продукти. Це дало поштовх створити власну коптильню. Наразі підприємиця хоче масштабувати проєкт.
- "Сімейне кафе". Військовослужбовець із Київщини у перші тижні повномасштабного вторгнення надавав допомогу біженцям у приміщенні свого кафе. Наразі кафе не функціонує, проте власник планує відновлювати його.
- Готові страви в реторт-пакетах. Ідея проєкту полягає у забезпеченні військовослужбовців та цивільних громадян, що постраждали від збройної агресії Росії, готовими стравами власного виробництва в реторт-пакетах.
- Кіоск з шаурмою. Під час бойових дій у Бородянці кав'ярня учасника конкурсу сильно постраждала – вибиті вікна, пошкоджене уламками та кулями приміщення. Зараз власник планує перетворити її на кіоск з шаурмою, який дасть нові робочі місця.
- Мобільна кав'ярня Caramel Kava. Мобільна кав'ярня – це інноваційна концепція бізнесу. Метою є перетворити стаціонарну кав'ярню на мобільну, тим самим давати змогу військовим зігрітись та підбадьоритись.
- Liberty. У 2023 році мешканка села Кучаків відкрила кав'ярню для зустрічі друзів та близьких, наразі планує масштабуватись.