Новий "Пижик" отримав логічний індекс 208 і традиційно кілька типів кузовів - тридверний хетч, п'ятидверку, кабріолет та універсал. Автомобіль безумовно став симпатичнішим. Він нарешті позбувся жаб'ячої посмішки і чорного "брекету" посередині. Радіаторна решітка та фари 208-го виконані у новому фірмовому стилі, який невдовзі перекочує на решту моделей.

Якщо говорити про габарити, то тут французи пішли всупереч сучасним тенденціям. Модель стала коротшою на 7 см і на 1 см вужчою. Тож це справжній хетчбек B-класу, а не черговий переросток. Що головне - 208-ий легший від 207-го на 110 кг (базова версія важить всього 975 кг)! Крім того попрацювали над аеродинамікою кузова. Тому легший та менший автомобіль краще тримається дороги і, зрозуміло, економить пальне.

Але, за словами французів, зменшення зовнішніх габаритів не вплинуло на внутрішній простір. Навпаки! У результаті перекомпонування місця для колін задніх пасажирів стало на 5 см більше. Навіть об'єм багажника трохи виріс. Салон - повністю новий. Матеріали обробки, кермо, сидіння… У топових комплектаціях з'явилась мультимедійна система з великим сенсорним дисплеєм.

Гама двигунів розрахована перш за все на Європу: 5 дизельних модифікацій (об'ємом 1.4 л - 1.6 л) і всього дві бензинові. Скоріш за все, ці два агрегати і будуть доступними в Україні, тож про них детальніше. Обидва моторчики - трициліндрові, орієнтовані на економію пального, не на перегони. Перший - об'ємом 1 л. Його 75 конячок з'їдають всього 4,3 л пального на "сотню". Інший двигун - 1.2-літровий потужністю 100 сил.

У продажу новинка з'явиться вже цьогоріч. Кажуть, що через кілька років Peugeot випустить ще й заряджену модифікацію хетча - GTI і навіть компактний кросовер на його платформі. Але це вже зовсім інша історія.