Автомобіль отримав гібридну силову установку, що складається з 2,2-літрового дизеля потужністю 204 кінських сили, який працює в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач і 95-сильного електродвигуна.

При цьому дизель приводить у рух передні колеса, а електромотор — задні.

Електричний двигун автомобіля працює від літій-іонних батарей, які можна зарядити від розетки на 240 вольт. На одному заряді батарей автомобіль здатний подолати 30 кілометрів. При спільній роботі обох моторів середня витрата дизельного палива складає 3,2 літра на сто кілометрів, а рівень викиду вуглекислого газу в атмосферу — 83 грами на кілометр.

Габаритна довжина концепт-кара становить 4954 міліметра, ширина — 1990 міліметрів, висота — 1373 міліметра. У стандартному стані компактвен являє собою чотиримісний автомобіль. При бажанні число посадочних місць можна збільшити до шести — середній ряд "вбудований" в передні крісла і висувається натисненням спеціальної кнопки. Подібною системою оснащувався кросовер HR1, представлений в 2010 році на Паризькому автосалоні.

При створенні салону Peugeot HX1 використовувалися такі матеріали, як дерево, шкіра і метал. Підсвітка інтер’єру складається як з світлодіодних ламп, так і зі світильників, що імітують денне світло.

Чи буде концепт-кар надалі запущений в серію, не повідомляється.