Дизайн у цьому авто відіграє не лише естетичну роль. Тут все задля хорошої аеродинаміки. Приміром, попри сімейне призначення, HX1 має низький та широкий, як у спорткара силует: висота - 1373 мм, ширина - 1990 мм, довжина - 4954 мм.
Оригінальні колісні диски - не лише декоративний елемент, а й функціональний. У них є активні деталі, які покращують аеродинамічні показники на швидкості. Для цієї мети передбачили і висувне антикрило. Щоб водію було зручно сідати в авто, кермо та крісло автоматично відсовуються. У спинках передніх сидінь - ще пара. Таким чином мінівен можна легко зробити шестимісним. У салоні багато сучасних ґаджетів - сенсорні дисплеї, мінібар і навіть кавомашина.
Концепт Peugeot HX1 - гібрид. Він обладнаний турбодизелем об'ємом 2.2 л (204 к.с.) та допоміжним електромотором (95 к.с.). Сумарна потужність - 299 конячок. Працює цей агрегат у тандемі зі шестиступінчатим "роботом".У середньому авто витрачає близько 3,2 л на 100 км. Однак є можливість рухатися виключно на електротязі. Запасу літій-іонної батареї вистачить на 30 км. Потім її можна зарядити від побутової електромережі.
Французи стверджують, що мінівен випускатимуть серійно. За попередньою інформацією, новинка отримає індекс 608, а на конвеєр її поставлять десь у 2014 році. Під капотом серійного авто будуть турбодизелі потужність від 160 до 280 конячок. Ціни на новий мінівен стартуватимуть з позначки 55 тис. євро.