Втім, відсміявшись, я подумав, що ця новина показує Уеста у ще більш жалюгідному світлі ніж здалося спочатку.
Якщо хтось не в курсі – на минулорічному врученні нагород MTV за найкращі відеокліпи Кен’є Уест хильнув зайвого і трохи нахуліганив. Коли на сцену за своєю нагородою вийшла Тейлор Свіфт, репер раптом вибіг услід за співачкою, грубо вирвав у неї мікрофон і заявив, що її нагороду насправді мала би отримати Бійонсе. Хоча, почувши цю заяву, Бійонсе не змогла приховати радісно-здивованої посмішки, згодом вона насварила Уеста за таку ведмежу послугу. Зоряна громадськість теж не забарилася із справедливим обуренням.
Сам Кан’є, протверезівши, теж зрозумів, що це був його не найвдаліший вихід на сцену. Справа навіть не у докорах сумління, а в тому, що у Штатах дуже розвинути громадська думка. І якщо громада спрямовує проти когось свій колективний осуд, то стає дійсно непереливки. Для Кріса Брауна, наприклад, який дозволив собі підняти руку на свою подругу – Ріанну, усе завершилося досить плачевно – продажі його дисків впали настільки, що він був змушений буквально благати у своїх фанів про допомогу, відчуваючи неминучий кінець кар’єри. Тож, щиро чи ні, а Кан’є таки привселюдно вибачився перед Тейлор.
І ось, один з найуспішніших реперів Америки знову намагається виглядати джентльменом. Вдруге перепрошує Тейлор за вчинене, хоч та, очевидно, вже й забула про минулорічний скандал. Питання – навіщо? Громада, здається, вже вибачила нерозважливому реперу його вчинок. Фани теж усе забули. Можливо, Уест вирішив зробити крок на випередження? Адже, незабаром відбудеться цьогорічна церемонія нагородження відео кліпів, і репер мав усі підстави вважати, що хтось та й згадає прикрий минулорічний епізод. Однак, якщо так, то Уест явно перебощив – написав окрему пісню-вибачення та ще й нав’язливо пробував «втюхати» її Тейлор Свіфт. Тобто, якось занадто рожевими виглядають такі от дії Кан’є.
Як на мене, то найкраще усе пояснила сама Тейлор Свіфт. Адже, співачка не прийняла повторних вибачень репера і навіть заявила, що з його боку це була спроба використати її ім’я для реклами свого нового альбому. Бінго! Свіфт як поп-зірка, мабуть, прекрасно розуміє усі тонкощі шоу-бізнесу, тож її оцінці ситуації, думаю, можна довіряти. Але що ж тоді виходить?
Виходить, зірка хіп-хопу Кан’є Уест вважає, що юна кантрі-виконавиця Тейлор Свіфт може допомогти йому розрутити нову платівку. Більше того, пропонуючи Тейлор заспівати його пісню, репер хоче завоювати прихильність її фанів. І отже, продавати свій альбом він планує також серед цільової аудиторії двадцятирічної зірки – серед романтичних школярок, які вірять у вічне кохання, серед благополучних, але вразливих підлітків, смак яких формується за принципом – «що всі, то і я».
Як там казав Нес ще у дві тисячі шостому? «Хіп-хоп із дед»… Цікаво, куди скотиться американська хіп-хоп сцена з такими от тенденціями серед найпопулярніших її представників?