Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Підсумки тижня: Євромайдан став однією із топ-тем у світових ЗМІ

      2448 Читать новость на русском

      У західній пресі Україна фігурує не надто часто, тож, аби краще пояснити, що зараз відбувається в Україні, журналісти багатьох видань використали зрозумілу паралель, порівнюючи євромайдан із Помаранчевою революцією.

      У багатьох статтях оглядачі пишуть про геополітичну поразку Європи в боротьбі з Росією за ласий український шматок..

      Україна майже перетнула кордон між Росією та Заходом, - The Economist

      Україна була близькою, як ніколи, до того, аби перетнути кордон між Росією та Заходом - констатує The Economist. Те, що цього  не сталось - цілком заслуга Віктора Януковича - написало видання

      Опозиція не змогла очолити протест українців, - The Wall Street Journal

      Попри зручний момент, опозиція не змогла очолити масовий протест українців - написали у The Wall Street Journal.

      Революція 2004 року не повториться, - "Коммерсантъ"

      Перспективи Євромайдану невтішні - констатує російський Комерсант. У людей немає того запалу, який був у 2004-му, а кожен з політичних лідерів думає лише про свої вигоди. Втім, зазначає "Новая газета", політики все ж показали певну єдність.

      На "Первом канале" висміяли позицію українського уряду. Російське офіційне телебачення традиційно відзначилось у коментуванні українських подій.

      Оглядач першого телеканалу Михайло Леонтьєв посміявся з українських урядовців, які до останнього сподівались на фінансову допомогу Євросоюзу.

      На телеканалі "Россия" масовість акцій у Києві пояснили тим, що усі митингувальники приїхали зі Львова. До того ж їх попередньо проінструктували в американському посольстві.

      Щоб довести проплаченість Євромайдану, на "Россия 1" спотворили факти.

      В ефірі кремлівських телеканалів не обійшлось і без відвертих фальсифікацій. Коментар, який прозвучав у цьому сюжеті, записали журналісти телеканалу новин 24. Цей учасник акції проти євроінтеграції зізнався, що за появу на мітингу йому пообіцяли заплатити, і припустив, що організатор - Партія регіонів.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук