Причина тому спеціальне мито на імпорт автомобілів, утилізаційний збір та збільшення акцизного збору на кузови зі 109 до 800 євро. Постраждає і споживач, оскільки буде обмежений у виборі нових авто. «Зрештою ці три закони зовсім не направлені на розвиток автомобільної галузі, виробництва та залучення інвесторів у нашу країну», - говорить експерт Сергій Боровик: «Якщо усі три закони будуть ухвалені, то стане зрозуміло, що вони насправді лобіюють інтереси одного, максимум двох українських автомобільних операторів».
Свого часу державні преференції вже стосувалися лише одного українського автовиробника, згадує Боровик. Втім, до будь-яких позитивних зрушень в українському автопромі це не призвело. Тепер це може призвести до загального падіння автомобільного ринку, прогнозує представник ринку Сергій Боровик: «Відповідно, зменшиться загальна податкова база, а держбюджет недоотримає коштів»
Ще одним наслідком ухвалення законопроектів може стати подорожчання нових авто до 30%. А заводи зі складання іномарок, після збільшення акцизного збору на кузови, можуть просто закритися.