Про це повідомив речник Генеральної дирекції національних доріг та автомагістралей Польщі (GDDKiA) Шимон Пехов'як. І відзначив, що визначити причини 2 смертельних аварій – досить складно.

Читайте також На місці смертельної ДТП з українцями у Польщі встановлять знак про небезпеку

Чиновник повідомив, співробітники GDDKiA разом з поліцією перевірили правильність встановлення відбійників і стан покриття після першого ДТП, 6 березня.

За нашим аналізом, вся інфраструктура у цьому місці побудована правильно, відповідно до проєкту і всіх нормативних документів,
– прокоментував Шимон Пехов'як.

Польський посадовець зазначив, незадовго до 22 березня, коли сталася ще одна аварія, зі спецтехніки цю ділянку дороги посипали сіллю через низьку температуру. Також він підкреслив, у цьому місці в нічний час – нормальне освітлення.

До того ж після першого ДТП поблизу Кошице з українським рейсовим автобусом, GDDKiA доручила перевірити безпечність усіх місць, де сходяться відбійники на дорогах і з'їздах.

"Побачимо, що дасть цей аудит. Потім ми будемо робити висновки в масштабах країни", – підсумував він.

Що відомо про смертельні ДТП з українцями в Польщі