Загалом участь взяли учні понад 100 шкіл України. Компанія нагородила переможців сучасними телефонами, а заклади освіти – рівненську, львівську та вишгородську школу – комплектами світловідбивачів.

Соціальні проєкти – важливі, тому що вони спонукають людей звернути увагу на проблеми. Діти – рушії всіх суспільних змін, а відео – зручний та зрозумілий формат для донесення інформації. Ми пишаємось, що так багато українських школярів серйозно поставилися до проблеми та зробили важливу справу – поділились знаннями про безпеку на дорозі,
– зазначила Ярослава Полякова, директорка департаменту корпоративних комунікацій ОККО.

Директорка вишгородського ліцею Active School Кристина Бессолова вже отримала пакунок зі світловідбивачами для своїх учнів.

"Завдяки талановитим дітям розвивається суспільство. Дорога у темний період доби дійсно небезпечна. Ми особливо хвилюємось за учнів узимку – видимість погана, а діти відвідують додаткові заняття та повертаються додому вже у темноті. Світловідбивачі рятують життя, я сподіваюсь, що щодня бачитиму більше людей з ними", – прокоментувала директорка.

"Благаю, світись!" – ініціатива компанії ОККО, що реалізується в межах щорічного проєкту "Благаю, живи! Безпека на дорозі". Старт даного етапу відбувся 22 жовтня 2020 року – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби. Нагадаємо також, що 11 листопада 2020 року Кабінет Міністрів України зобов'язав пішоходів використовувати світловідбивачі у темний період доби. Школярі часто потрапляють в аварійні ситуації через негоду та погану видимість. Світловідбивачі рятують життя пішоходів, адже дозволяють водію помітити людину за 130 метрів.