Porsche 911 Turbo

Можливо, нові "турбо-Порші" зовні складно відрізнити від стандартної версії, а багатьом непосвяченим - і від решти моделей марки, випущених за останні кілька десятиліть.

Маємо запевнити - невеликі зміни все ж є. Але значно важливіше в цих автомобілях те, що не можна побачити неозброєним оком.
Для початку - "турбо-Порші" сконструйовані на повнокерованому шасі. Що це означає?

А те, що не лише передні, а й задні колеса теж можуть повертатися, хоча й на невеликий кут (2,8 градуси).

На швидкості до 50 км/год вони відхиляються у протилежний до передніх бік. Завдяки цьому автомобіль стає більш маневреним. Натомість на високій швидкості заради кращої стабільності всі колеса повертаються в один бік.

Porsche 911 Turbo S

Новинки оснастили опозитним шестициліндровим двигуном на 3.8 літра. У версії Turbo він видає 520 к.с., а в модифікації Turbo S - на 40 конячок більше!

Динамічні характеристики вражають: від нуля до сотні слабша модифікація розганяється за 3,2 секунди, а потужніша - за 3,1 секунди.
Такі показники - це також заслуга покращеної аеродинаміки.

"Порші" оснастили рухомими передніми та задніми спойлерами, які автоматично змінюють своє положення, залежно від швидкості.
А щоб водій краще відчував автомобіль, німці встановили спеціальну аудіосистему.

Її завдання - транслювати в салон звук від впускного колектора.

Продажі нових "911-их" стартують наприкінці року. Орієнтовна ціна - $260 тис. за версію Turbo і $315 тис. - за Turbo S. Остання зможе похизуватися ще й карбонокерамічними гальмами, активними опорами двигуна та системою придушення кренів.