Тим не менше, самі ці два параметри стануть предметом гордості власників гібридної Panamera S. В середньому цей Porsche споживає 6,8 л пального, викиди СО2 - 159 г/км і при цьому розганяється до "сотні" за 6 с. Такий результат заткне за пояс будь-який інший великий люксовий автомобіль у світі. Як німецькому виробнику вдалось досягти цього? Спробуємо розібратися.

Гібридну Panamera оснастили комбінованим силовим агрегатом, до якого входить трилітрова турбінована V-подібна "шістка" та 47-сильний електромотор. Загальна потужність установки - 380 конячок. Увесь цей табун передається на задню вісь через восьмишвидкісний "автомат" Tiptronic S. Автомобіль може пересуватися на обох двигунах одразу або лише на одному. Заряду нікель-металогідридної батареї достатньо, щоб проїхати на електротязі до 2 км.

Ззовні гібридна Panamera відрізняється від стандартної версії лише шильдиками. А от в салоні з'явився спеціальний дисплей, який інформує водія про всі системи автомобіля. Є відмінності і в ходовій частині. Новинка вже в базі отримала адаптивну пневматичну підвіску з активними амортизаторами, водночас для звичайних Panamera за неї доведеться доплатити чималі гроші. Та й загалом гібрид оснащений багатше.

Основний ринок гібридної версії флагманського хетчбека Porsche - Європа. Решту частину світу авто зацікавить мало. Хіба що сонячну Каліфорнію з її наджорсткими екологічними вимогами.

Якщо ж Ви все таки загорілися бажанням перевірити паспортні дані цієї моделі - завітайте до дилерів. Вони вже приймають замовлення. Стартова ціна за гібрид - 98 500 євро. Для порівняння - Mercedes S 400 Hybrid коштує на 15 000 менше.