Про це виданню Корреспондент.net розповіли пасажири.
Інцидент стався близько 18:30 18 січня. За словами очевидців, причиною зупинки став не мороз і не снігопад, а коротке замикання в одному із вагонів. В результаті чого поїзд залишився без електрики посеред поля.
Враховуючи, що навіть туалети в поїзді були автоматизовані, то вони були заблоковані, не кажучи вже про гарячий чай і їжу,
— скаржилися пасажири.
Температура повітря у вагонах опустилася нижче десяти градусів і в такому холоді пасажири були шість годин.
"Спочатку нас намагався дотягнути локомотив до П'ятихаток, але з місця він не рушив. Десь о 2:00 ночі прибув потяг з Києва і забрав пасажирів. І тільки о 6.30 нам вдалося приїхати до столиці", — розповіли розлючені очевидці.
Пасажирів також обурило халатне ставлення Укрзалізниці до такої ситуації.
"Стюарти не мають навіть інструктажу, що робити у схожій ситуації. Ми дзвонили на "гарячу" лінію, нам ніхто нічого толком не сказав. Я вже мовчу, як повернути гроші за цей проїзд", — додав один із пасажирів.
Нас почти спасли))
Опубліковано Максимом Удовиковим 18 січня 2016 р.
Водночас, в прес-службі Державної служби з надзвичайних ситуацій повідомили, що зупинка швидкісного поїзда №731, сполученням Запоріжжя-Київ, сталася через несправність тягового обладнання. Затримка в русі склала понад сім годин.
Згодом "Укрзалізниця" на своєму офіційному сайті попросила вибачення у пасажирів за завдані незручності та затримку в дорозі.