І споживачам приємно, і їхні смаки вдалося якнайкраще дослідити, вважають у компанії. У дослідженні взяли участь 600 тисяч осіб. Серед них є ті, які отримали 600 золотих злитків по одному граму, а 150 тисяч осіб отримали поповнення рахунку мобільного телефону, зауважила представник агентства-організатора дослідження Анна Попова.
Фіналом дослідження стало привітання двох щасливців, які отримали 200 грамів золота - на двох: по стограмовому злитку кожен. За їхніми словами, це була неочікувана перемога. Утім, тільки віра в перемогу дала їм шанс, стверджують Олександр Браславець та Андрій Жолнірук.
Фіналісти маркетингового дослідження зауважили, що золото стало найкращим подарунком напередодні Нового року. Однак далеко не всі вірять у таке дорогоцінне щастя.