Також оборонне відомство планує залучити до цього процесу "Укрпошту". Деталі розповів начальник Управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий у DOU Podcast.
Дивіться також Електронна черга в ТЦК: як це працює та як записатися
За його словами, зараз повістки виписують вручну, роздруковують, а потім стос паперу приходить начальнику ТЦК, який має підписувати їх та ставити печатку. Надалі процес автоматизують.
Чи будуть повістки в реєстрі "Оберіг"
"Оповіщення йтиме відразу на централізований друк, звідти – на "Укрпошту", яка далі розвозитиме повістки. У Міноборони натомість буде актуальна інформація, де повістка: чи була вона доставлена чи ні, чи десь загублена, скільки часу на доставку пішло тощо", – розповів Берестовий.
За словами представника Міноборони, процес буде прозорим і сприятиме тому, що військово-політичне керівництво володітиме релевантною інформацією. Берестовий наголосив, що перевірити вірогідність повістки можна буде у застосунку "Резерв+". При цьому, за його словами, повісток у самому застосунку не буде.
"Ми цього не плануємо. У нас беклог (список завдань) розписаний до середини весни – повісток там немає", – додав він.
Та ще раз зазначив, що наразі відомство працює над розробкою функціоналу, який "хоч трохи автоматизує, цивілізує вручення повісток".