Як зазначає виробник, "Power" приваблює стриманим актуальним дизайном у стилі "мілітарі", за яким відчувається міць і енергія продукту та його незмінна якість.
Читайте також Власник Торгового дому "АВ" розповів про відновлення продажу легендарного бренду "Українка"
Новинка від сучасної преміальної горілки Green Day
"Ми несемо відповідальність за свої продукти, тому вкладаємо увесь свій професіоналізм та досвід у розвиток виняткового бренду, який є основою майбутнього успіху у цій галузі",
– зазначає власник компанії з дистрибуції Торговий дім "АВ" Фелікс Черток.
Компанія Торгового дому "АВ" (ТМ Green Day) швидко відреагувала та пристосувалася до нових реалій та продовжила працювати попри перебої зі світлом, нестачу робочої сили та комплектуючих. При цьому продаж товару зупинений на тимчасово окупованих українських територіях. А з березня по квітень 2022 року алкогольні напої не продавалися через заборону з боку держави.
"Попри те, що ринок виробництва горілки в Україні з початку війни значно впав, усі сили Торгового дому "АВ" були спрямовані на те, щоб зберегти клієнтів із якими працює протягом багатьох років, а також робочі місця для людей". У 2022 році доля продажів Green Day залишилася на довоєнному рівні", – коментує Фелікс Черток.