Спершу богатир за 40 секунд протягнув по вузькоколійці на відстань майже 5,5 метрів тепловоз. Його вага 22 тонни.
Не довго думаючи, Назар вирішив ускладнити собі задачу. І до паровоза додали ще 3 вагони, загальною вагою 22 тонни. Все це богатир таки зрушив з місця і протягнув по рейках майже на 11 метрів. Не зупинився стронгмен і на цьому.
Свій власний рекорд Назар Павлів встановив за 1 хвилину і 1 секунду. Саме за такий час богатир прокатав туристів вузькоколійкою на відстань майже 13 метрів. Глядачі були у захваті.
Свій рекорд, каже 27-річний стронгмен, вирішив встановити після того, як йому відмовили в участі у Всеукраїнських змаганнях зі штовхання ядра. Мовляв, аби зусилля витрачені на тренування не виявилися марними.
“Десь місяць тому мене не взяли на змагання зі штовхання ядра на Кубок України в Криму. Сказали, що грошей нема. А я не впав духом і вирішив спробувати себе в чомусь новому. Задоволений, це мій рекорд, приємно”, - сказав стронгмен Назар Павлів.
Радіє успіху Назара і місцевий екскурсовод Любомир Яцків. Каже прикарпатський богатир зрушив з місця живу історію. Ще понад сотню років тому австрійський барон Поппер на цій землі спорудив вузькоколійну залізницю. У такий спосіб він постачав карпатську деревину до Європи. Нині це єдиний в Україні лісовий залізничний маршрут, за допомогою якого і досі вивозять з гір деревину.
“В нас там далеко в горах є дрезини, які тягають ліс. А нащо нам ті дрезини? Ще й солярку тратити?! Він буде без солярки тягати ліс - це велика економія, і він більше там заробить, ніж на встановлення рекорду тягати”, - каже екскурсовод Любомир Яцків.
Результати уважно фіксували друзі Назара. Усі відео та фотоматеріали незабаром будуть представлені Українській Книзі рекордів. А богатир, в свою чергу, обіцяє побити ще один рекорд і протягнути морем пароплав.