Про це повідомив генеральний директор Маріупольського меткомбінату імені Ілліча Юрій Зінченко, пише "МінПром".
"Черговий провал на залізничному фронті – в минулу добу (19 серпня) через Камиш-Зорю пропустили 13 вантажних потягів! А вже в цій добі (20 серпня) пропустили склад порожніх вагонів власників СНД на станцію Зачатівська, хоча всім відомо, що кількість вхідних навантажених іноземних вагонів на адресу підприємств Маріуполя значно перевищує кількість відвантажених з Маріуполя, тобто вантажовідправників з станції Зачатівська можна забезпечити порожніми з Маріуполя", – написав топ-менеджер на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
За оцінками Зінченка, через низьку пропускну спроможність ділянки за останні дві доби ММК ім. Ілліча знизить виробництво чавуну як мінімум на 4 тисячі тон.
"З такими темпами розшивки вузьких місць на "УЗ", ми скотимся до трьох (а то і менше) мільйонів тон чавуну на рік. До чого всі інвестиції в модернізацію виробництва, якщо при наявності замовлень, контрактів на поставку необхідної сировини і вільних виробничих потужностей всі наші спроби підняти виробництво впираються в нездатність/небажання "УЗ" забезпечити стабільний пропуск необхідної сировини через ж/д перегін, про проблематику якого ми не втомлюємося повторювати 3 роки", – зазначив він.
Нагадаємо, 25 травня "Укрзалізниця" оголосила про закінчення будівництва перегону Розівка – Зачатівська на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха. Як заявляв тодішній глава правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, це дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 29 пар потягів, з яких 5 пасажирських. Однак за фактом по перегону проходить в середньому 16-17 вантажних потягів на добу.