Можна згадати три квітневі дні 2015 року. Тоді в центрі Києва зібрались більше 1 тисячі шахтарів. Вимагали від влади виплатити їм заробітні плати. Однак, тоді виявилось, що всі ці шахтарі є робітниками компанії ДТЕК Ріната Ахметова, який протестами намагався змусити депутатів проголосувати за певні закони.

Псевдоактивістам добре платили і вони добре відпочивали. І організував цю акцію голова профспілки гірників Михайло Волинець.

Пройшло 2 роки. Прес-конференція, яку проводить все той же Волинець, тепер у статусі голови всеукраїнської профспілки. Тема "підрізані крила української авіації". Запрошені гості – колишній працівник державного підприємства "Антонов" та один з діючих конструкторів.

Читайте також: Український літак АН-2-100 встановив світовий рекорд

У порожній залі обговорюють нове керівництво, погіршення загальної ситуації на підприємстві та головне його корпоратизацію. Наголошує, як тільки "Антонов" стане акціонерним товариством, на підприємстві можна ставити хрест. Людей масово почнуть скорочувати. Тому готують багатотисячну акцію протесту.

ДП "Антонов" величезне – 12 тисяч робітників. Новиною про корпоратизацію стурбовані всі. Чимало тих, хто дійсно боїться залишитися за бортом. Певну ясність вносить президент підприємства. Серед переваг називає більше можливостей для інвестування.

Адже брак коштів – постійне гальмо для розвитку. Підприємство отримає незалежність від змін влади в країні. Хоча у держави залишиться контрольний пакет акцій – 51%, все ж не зважувати на позицію інших власників не вийде.

Читайте також: "Антонов" запустив у небо свою нову "пташку" Ан-132Д

Скорочення взагалі не буде, стверджує керівництво. Бо в планах збільшення виробництва літаків, а для цього і потрібні працівники. А ось хто зацікавлений у дискредитації відомої компанії – добре знають. Перейматися росіянам є чому. Торік "Антонов" заробив майже 180 мільйонів гривень, а це у 4 рази більше, ніж у попередні роки разом взяті. "Антонов" стає дедалі вагомішим конкурентом на ринку.

Тому не дивно, що все частіше російські ЗМІ пишуть про поганий стан літаків чи то страйк працівників. І це не тільки псує імідж "Антонова". А й впливає на домовленості з покупцями. А хто там вийшов на вулиці справжні працівники чи ні – нікого не хвилює.