Тож прагнення синхронізувати рівень сервісів банку та його зовнішню оболонку стало головним драйвером для змін. Банк оголосив про масштабне оновлення айдентики та візуального стилю, інформує 24 Канал. Від сьогодні знайомий червоний колір ПУМБ стає ще яскравішим та динамічнішим, а комунікації банку – більш сміливими та гучними.

Читайте також Будьте енергонезалежними з ПУМБ: новий пільговий кредит для бізнесу без першого внеску і комісій

Новий, сміливий, гнучкий та по-доброму агресивний імідж ПУМБ

"Ми, як маркетинг-команда ПУМБ, давно відчули, що настав час змін. Банк сьогодні надає безліч класних і сучасних сервісів, але наші візуальні прояви потребували оновлення, щоби встигати за змінами у банку. І для нас це був великий виклик – принести щось нове та цікаве, але при цьому зберегти головні ціннісні-атрибути ПУМБ, наші впізнавані акценти та ідеї. І я вірю, що той результат, якого ми досягли, наша нова айдентика, не залишить нікого байдужим", – зазначає Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.

Для розв'язання цієї непростої задачі банк запросив одну із найкращих креативних команд країни – Banda agency, яка допомогла організувати спільний творчий процес та у підсумку знайти круте рішення. Осучаснивши зовнішній вигляд ПУМБ, позбавивши бренд консервативності та зробивши його гучним і впевненим у собі.

"ПУМБ – банк із великими амбіціями. Вони роблять крутий продукт із вигідними тарифами та завжди покращуються. Впевнений, вже зовсім скоро ПУМБ буде у трійці лідерів. Тому ми домовились із командою банку про таке: ми більше не стриманий бренд. Акуратний логотип у куточку макета – це не наше. ПУМБ – гучний, яскравий і впевнений у собі сучасний банк. Ми не боїмося бути магнітом для уваги. Бо ми впевнені у собі та своєму продукті. І хочемо, щоб люди знали про це з першого погляду", – підкреслює креативний директор Banda agency, Артем Карелін.

Ну і звичайно, розповісти про ці новини банк також вирішив оригінально, разом із Banda agency. ПУМБ прагне донести оновлення бренду через яскраву подачу та нестандартні формати, які українці зможуть побачити у новій рекламній кампанії.

ПУМБ оновив айдентику
ПУМБ оновив айдентику / Фото ПУМБ

"У нашій рекламній кампанії є один нетривіальний і навіть сміливий меседж. Ми розуміємо, що у кожного українця в телефоні є мінімум два банківські застосунки. Але ми й не проти. Ми хочемо довести, що наш застосунок такий самий крутий, проте ще й вигідний. Спробуйте ним скористатись – і подивимось, що буде далі. Може, трохи самовпевнено, але такі вже ми є у ПУМБ, з нами круто і вигідно!", – резюмує Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.