Потужний, легкий та добре збалансований седан. За його кермом нізащо не скажеш, що пересуваєшся на лінивому, незграбному лайнері. А все завдяки технологічному двигуну, блискавичному восьмиступінчатому "автомату" та ідеальним налаштуванням підвіски.

Технічні характеристики

Отож, під капотом - новий V8 4.0 TFSI. Передове програмне забезпечення та дві турбіни дозволили вичавити з нього 520 конячок! А тяга - як у тепловоза: солідні 650 Нм доступні вже з 1700 об/хв.

Як результат, авто, масою 2 тонни, катапультується до "сотні" майже за 4 секунди. “Монстр” Mercedes S 63 AMG, для порівняння, розганяється на півсекунди довше, хоча і “коней” у нього більше.

Розхід палива

Приємний бонус - при малому навантаженні двигун може відключати половину циліндрів, щоб економити пальне. У такому режимі середній розхід не перевищить 10,5 л.

Салон автомобіля

Салон автомобіля - вдале поєднання спортивного стилю та дорогих матеріалів обробки. Традиційно вже в базі є такі опцій, за які покупцям звичайних "авосьок" доведеться щедро заплатити.

Тут і адаптивний круїз-контроль, і мультимедійний комплекс з навігацією, і сидіння з масажером.

Технологія Audi drive select

Яскраві емоції від водіння підсилить пневмопідвіска, яка дозволяє змінювати жорсткість. Ще одна родзинка моделі - технологія Audi drive select. Вона пропонує 5 режимів роботи двигуна та системи повного приводу для різних швидкостей і типів покриття.

У продажу Audi S8 нового покоління з'явиться навесні. Орієнтовна ціна - 112 тис. євро.