Чіткої відповіді на запитання, чи ремонтували об'єкти, вказані на рекламних щитах, за кошти кандидата, Лук'янов не дав.
"Ми робили не один десяток звернень до Укравтодору, до різних інстанцій, щоб нам відремонтували ці дороги. Є механізм роботи, вирішення питань місцевих громад", - сказав кандидат у депутати.
Регіонал додав, що давав гроші на різні заходи. За його словами, це витрати не тільки на операції, конкурси, ремонти, придбання обладнання. А от скільки саме витратив, Лук'янов відмовився повідомляти.
"Це все робилося до виборчої кампанії, і цю суму я не хочу дуже рекламувати, але вимірюється не одним мільйоном гривень, якщо ми говоримо про мої особисті гроші", - сказав він.
Владислав Лук'янов балотується за мажоритарним округом №54 у Донецькій області, який включає в себе міста Харцизьк, Шахтарськ, Шахтарський район.
До слова, Партія регіонів використовує будівлі державних установ та організацій для розміщення на них символіки партії. У Луганську та Одесі регіони розміщують рекламу на маршрутках, що є порушенням закону. На Одещині Партія регіонів піариться за допомогою медобстежень. При цьому використовуючи адміністративний ресурс. За 2 тижні на самі лише білборди партія витратила $1 мільйон.
У Сумах Партія регіонів агітувала цирком і курсами англійської. На Запоріжжі регіонали перед виборами безкоштовно роздають окуляри. Архієпископ Рівненський і Острозький Варфоломій незаконно агітував прихожан церкви за кандидата від Партії регіонів в Острозі.
А от політолог Володимир Фесенко вважає, що українські політики та політтехнологи побоюються робити ставки на молодіжний електорат.