Про це повідомив президент групи SA Political Communications, керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, посилаючись на моніторинг компанії Doors Consulting.

По 2,5 мільйони гривень на зовнішню рекламу витратили партії Наталії Королевської та Віталія Кличка.

Опозиція потратила 1 мільйон 250 тисяч гривень.

У кількісному еквіваленті Партії регіонів зайняла не менше 3000 площин реклами. Близько 2500 - Комуністична партія, 1170 – партія "Україна-вперед!", 2000 – Медведчук, 707 – опозиції.

На телевізійну рекламу партії витрачають втричі більше коштів, зазначає експерт.

"Однак тут не враховується джинса, проплачені новини тощо", - зазначив Біденко.

Артем Біденко вважає, що політичні партії неефективно проводять рекламні кампанії. Каже, що вони виходять не від ефективності, а від того, скільки в них є грошей.

"Вони кидають рекламу на всіх і отримують певний ефект, який не прогнозується. Він масовий, звичайно, але те, що кошти витрачені ефективно, сказати не можу. У рекламних комерційних кампаніях над таким сміються", - пояснив експерт.

До слова, політтехнологи вважають, що розміщення партійних облич та гасел на білбордах - це розкрадання грошей штабними функціонерами.