Renault Captur

Це новий представник суперпопулярного і стрімко зростаючого класу міні-кросоверів. Автомобіль сконструйований на базі хетчбека Renault Clio наступного покоління. На цій же платформі побудований і японський побратим Nissan Juke, однак француз виявився трохи меншим.

Автомобіль повністю спроектував шеф-дизайнер марки Renault - голландець Лоренс ван ден Акер. Раніше він відповідав за зовнішність "Мазд", а тепер творить чуда для французів.

І варто сказати, що це йому непогано вдається. Captur вийшов доволі незвичним на фоні сучасного агресивного тренду, в якому будь-яка мікролітражка намагається здаватися більшою і злішою.

Француз натомість - не такий. Він не соромиться своєї скромної довжини, яка ледве перевищує 4 метри. І взагалі "юзер-френдлі" у всьому - переконують "реношники".

Приміром, у салоні, попри компактні розміри, пасажири почуватимуться наче у мінівені. Хороша якість матеріалів, зручна висока посадка, всюди безліч ящичків і ємностей.

А ще Captur може похизуватися непоганим набором стандартного оснащення й багатими комплектаціями. У Renault виокремлюють систему безключового доступу та електронного помічника під час спуску та підйому - техніку, яка доступна в автомобілях кількома класами вище. У списку опцій також фігуруватиме мультимедійна система R Link зі сенсорним екраном, крута аудіосистема та камера заднього бачення.

Також з корисного - нормальний багажник, у якому спокійно поміститься кілька дорожніх сумок. Крім того, задні сидіння можна посунути вперед, збільшивши об'єм відсіку майже на 80 літрів.

Що ж до гами двигунів - Captur пропонуватимуть з двома крихітними, але жвавими бензиновими турбоагрегатами об'ємом 0.9 та 1.2 літра. Також для кросовера припасли турбодизель 1.5 із заявленим розходом 3,5 л пального на 100 км.

Європейські продажі Renault Captur стартують наприкінці цього року, а от до України авто добереться не раніше 2014-го. Стартова ціна - 15 500 євро.