Про це свідчать дані дослідження аудиторської компанії PricewaterhouseCoopers. Попередній рекорд був встановлений у 2008 році, коли доходи від реклами в інтернеті досягли 23,4 мільярда доларів. У 2009 році через фінансову кризу ринок скоротився на 3%.
Про те, що цей сегмент ринку поліпшив докризові показники, стало зрозуміло за підсумками третього кварталу минулого року, коли американські компанії продали реклами в інтернеті на 6,4 мільярда доларів. Раніше квартальні показники не піднімалися до такої позначки. У четвертому кварталі доходи від реклами в інтернеті склали 7,4 мільярда доларів, тим самим й було встановлено новий рекорд.
Найбільш популярним видом просування в інтернеті в минулому році стала пошукова реклама. Витрати на неї склали 12 мільярдів доларів — 46% від усього ринку.
У рамках дослідження вперше фахівці проаналізували ринок мобільної реклами. За приблизними оцінками, він склав 500–600 мільйонів доларів.