Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Російські ЗМІ послідовно дезінформують про стан подій на Євромайдані

11:41, 26 листопада 2013 10045 Читать новость на русском

У підсумкових новинах телеканалів, що входять до Всеросійської державної телевізійної та радіомовної компанії, журналісти переконують росіян - українські протести проплачені західними державами, а Україну насильно втягують в ЄС.

Зокрема, в сюжетах розповідають, інтернет забитий повідомленнями про найм учасників за гроші.

А в програмі "Вести" телеканалу “Россия 1” журналісти використали відео Телеканалу новин 24 з метою з власною інтерпретацією. Так, 24 листопада журналісти “24” записали коментар учасника акції проти євроінтеграції, який зізнався, що за появу на мітингу йому пообіцяли заплатити, припускає - Партія регіонів. Хоча сам підтримує Євромайдан.

Але російський телеканал використав це ж саме відео як доказ на підтвердження своїх слів про про те, що всі учасники Євромайдану мітингують за гроші.

Масова інформаційна кампанія російських ЗМІ проти вступу України до ЄС стартувала за місяць до підписання угоди про асоційоване членство. Щодня в спецпроекті "Развод по-украински" телеканалу “Россия 24” журналісти доводили, що партнерство з ЄС для України буде означати крах економіки та навіть колапс державності. При цьому російські журналісти розписували безсумнівні, на їхню думку, переваги, які Україна отримає від членства у Митному союзі.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук