Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Російського пропагандиста змусили повидаляти фейкові новини

      1281 Читать новость на русском

      Британська корпорація ВВС виграла справу проти російського телеканалу Russia Today за звинуваченням в інсценуванні сюжету.

      Зокрема Russia Today у своїй програмі The Truthseeker («Правдолюбец») звинуватив ВВС в тому, що британський телеканал інсценував хімічну атаку в Сирії і піддав цифровій обробці слова одного з інтерв'юерів, інформує BBC.

      Регулятор Ofcom постановив, що зазначена програма Russia Today дійсно "вводить в оману". Крім того Ofcom звинуватив Russia Today в тому, що канал "несправедливо обійшовся" з ВВС, не давши можливість відповісти на звинувачення до виходу програми в ефір.

      У результаті Russia Today скасувала програму The Truthseeker, а всі попередні випуски були видалені із сайту.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук