Mercedes S-Class Coupe Concept

Якщо вам надзвичайно подобається новий Mercedes S-Class, але ви не хочете почуватися за кермом наче чийсь водій, то ідеальне рішення - купе на базі розкішного седана.

Новинка перейняла все найкраще від свого прародича. Передусім - стилістику екстер'єру. Хоча, спільного в обох моделей - лише передня частина. У профіль та ззаду купешка абсолютно самобутня.

Загалом, автомобіль вийшов надзвичайно красивим та візуально легким. І це попри довжину поза 5 метрів та колісну базу, яка впритул наблизилася до 3 метрів. А це, своєю чергою, означає, що в салоні доволі просторо, навіть заднім пасажирам.

Оформлення інтер'єру, як і безкінечний список опцій, - усе повністю запозичили в седана S-Class.

Щодо техніки - покупцям запропонують два типи підвісок: стандартну пневматичну або гідропружинну, яка вміє заздалегідь реагувати на зміну дорожнього покриття.

Для дводверки будуть доступні ті ж двигуни, що і для звичайної "Ески". Зокрема, V8 на 455 конячок. Утім, вони повинні забезпечити водію більше задоволення, аніж керманичу седана. Адже інженери ретельно попрацювали над звуками агрегатів.

Серійний випуск купешки розпочнеться у другому півріччі 2014-го.

Smart FourJoy Concept

Якщо з Mercedes усе зрозуміло, то це чудо поки викликає більше запитань, ніж дає відповідей.

Як запевняють у Smart, концепт FourJoy, нібито, доволі точно дає уявлення про майбутню серійну модель. Автомобільчик розрахований на 4 людей, однак немає ні нормальних крісел, ні дверцят, ні повноцінного даху!

Що в нього є, так це два скейти і пара захисних шоломів. Це, начебто, значно важливіше для цільової аудиторії, ніж якісь дверцята чи нормальний інтер'єр.

Представлений концепт є електрокаром (електромотор на 74 к.с.), утім серійну модель можуть оснастити бензиновим турбодвигуном об'ємом 900 "кубиків" від концерну Renault-Nissan.

Залишається сподіватися, що новий Smart отримає й інші, не менш важливі для автомобіля елементи. Інакше він дійсно стане рідкісною забавкою для оригіналів.