Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Рупор Кремля на Заході: 10 років Russia Today

      Рупор Кремля на Заході, путінські пропагандони, конкуренти Дмитра Кісільова — так називають телеканал Russia Today. Найвідоміший російський пропагандистський канал відсвяткував десятиріччя свого існування.

      "Вєсті Кремля" дослідили, що стоїть за секретом популярності Russia Today.

      Аудиторія у 700-т мільйонів людей, офіси і корпункти у десятках країн світу, сотні мільйонів доларів фінансування, промивання мозку 24 години на добу. Це — Russia Today, головний рупор Кремля.

      Всесвітня телемережа, головне завдання якої — виграти інформаційну війну. При чому, виграти будь-якими засобами, будь-якими коштами, будь-якою брехнею.

      В 2005-му році Володимиру Путіну, який вже 5 років керував Росією, знадобився інструмент впливу на громадську думку ідеологічних ворогів. Було прийнято рішення про створення англомовного телеканалу, який би міг популярно і доступно доносити будь-які путінські ініціативи до усіх бажаючих іноземців.

      Паралельно з тим, активно критикуючи та викриваючи владу США, Британії та того, на кого вкаже господар. Завдяки солідному фінансуванню — спочатку 30, потім сто, а зараз — шістсот мільйонів доларів на рік, англомовне інфодітище Путіна дуже стрімко розкрутилося закордоном. Russia Today переманювала на високооплачувану роботу відомих західних журналістів. Як от Ларі Кінга.

      Скільки Путін платить популярному американцю — сувора таємниця. Та цифра в зарплатній відомості без сумніву має 6 нулів. Кінгу довіряють, і все те, що він скаже з екрану під маркою РТ, буде сприйматися як чиста правда. Втім, для декого великі зарплати та соцпакет рангу "ол інклюзив" не вирішальні.

      За Ліз Уол, яка звільнилася в прямому ефірі у 2014 році, пішли ще кілька відомих журналістів Russia Today. Причина у всіх випадках одна і та ж — небажання поширювати відверту путінську пропаганду та брехню.

      А її на Russia Today хоч греблю гати. Репортажі про те, що владу у Києві захопили нацисти, сюжети про збитий "Боїнг" малайзійських авіаліній із запевненням того, що у всьому винна українська влада. Розкручування шпигунського скандалу з Едвардом Сноуденом для того, щоб очорнити владу США. Десятки, сотні і тисячі прикладів брехні.

      Повний випуск програми "Вєсті Кремля" дивіться тут.

      І ця гарно подана брехня, на жаль, має неабиякий успіх. Russia Today дійсно формує альтернативну громадську думку за кордоном. Ту думку, яку в Росії 24 години на добу можна почути з усіх державних телеканалів. Суть якої зводиться до поганого Обами і доброго Путіна.

      І триватиме так доти, доки у Путіна не закінчаться гроші на інформаційну війну. А вона коштує набагато менше, ніж війна звичайна.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук