Зараз ведеться розслідування щодо бездіяльності керівництва "Антонова", через яку не вдалося врятувати найбільший літак у світі "Мрія".

Читайте також "Мрію" могли врятувати, але керівництво "Антонов" не діяло – екскапітан знищеного літака

ДК “Укроборонпром” відсторонив Сергія Бичкова від виконання ним повноважень генерального директора Державного підприємства “Антонов”, що входить до складу Концерну,
– повідомили у відомстві.

В Укроборонпромі повідомили, що відомство усіляко сприяє СБУ щодо виявлення можливих порушень.

  • 19 березня колишній капітан "Мрії" Дмитро Антонов розповів, що АН-225 можна було врятувати від ворожих обстрілів, проте літак знищила безвідповідальність керівництва, в тому числі і Сергія Бичкова.
  • За день до знищення "Мрії", 26 лютого надійшла пропозиція про його перегін. Тоді НАТО і NSPA, пропонували перебазувати флот в Лейпциг з усім персоналом, екіпажем і запчастинами. Проте відповіді на цю пропозицію так і не було.
  • Екскапітан додав, що можливою причиною безалаберності керівництва були його зв'язки з Росією.
  • Антонов повідомив, що до вторгнення керівництво "Антонова" нібито втекло за кордон.

Дивіться також: День в історії. Політ українського літака Ан-225 “Мрія”