Що таке ДБН?Державні будівельні норми – це обов'язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їхнього призначення.

Читайте також: Нові державні будівельні норми: ТОП-7 змін, які зачеплять українців

Що зміниться?

Нові державно-будівельні норми дозволять збільшити відстань між новими станціями метро до 3 кілометрів. Дотепер така максимальна відстань становила 2 кілометри.

Такі оновлені будівельні норми дозволять більш ефективно проектувати розташування нових станцій – щоб вони розміщувалися на перехресті інших транспортних потоків, зокрема, транспортно-пересадочних вузлів, де це буде найбільш ефективно.

Заступник глави Мінрегіону Лев Парцхаладзе наголосив, що це в жодному разі не означає, що тепер усі нові станції метро, які будують в Україні мають розташовуватись лише на відстані 3 кілометри. Мінімальна відстань між станціями зберігається на рівні 900 метрів.

Наприклад, відстань між станціями "Палац Спорту" та "Золоті Ворота" у Києві становить менше 1 кілометра.

Дивіться, як би виглядали сучасні квартири у стилі станцій київського метрополітену

Важливо! Усі лінії метрополітену, зокрема, окремі станції мають проектуватися лише на основі чинних генпланів та детальних планів території, обов'язково враховуючи генеральні комплексні транспортні схеми міста, існуючу мережу метрополітену та інженерно-транспортну інфраструктуру.

Нові ДБН також передбачають, якщо відстань між станціями становить понад 2 кілометри, необхідно передбачати аварійний вихід на поверхню, обладнаний тамбуром-шлюзом з тиском повітря не менше ніж 20 Паскалів. Якщо такої можливості немає, мають бути передбачені евакуаційні виходи, розміщені в середній третині між цими станціями.

Відстань між станціями рахується від платформи до платформи.

Метро будівництво ДБН
Оновлені ДБН щодо будівництва метро

Норма стосується лише нового будівництва метрополітену в Україні і вступить в силу 1 вересня 2019 року.

Напередодні журналістам показали, як триває будівництво метро на Виноградар.

Читайте також: