Перед показом колекції ексклюзивно для Fashion 24 у межах "Інтерв’ю 24" засновники бренду Andreas Moskin розповіли про те, як марці вдалося подолати труднощі під час пандемії та війни, про цільову аудиторію, відомих людей, які одягають костюми їхнього бренду, та загалом про те, як Андрій та Андреас почали більше звертати увагу на щось унікальне та особливе.

Читайте також Про батл з Кличком, хіт "Пес Патрон", війну та інше: відверте інтерв'ю з лідером KARTA SVITU

Ви є одним з тих українських брендів, яким вдалося подолати труднощі пов’язані з пандемією, тепер з повномасштабною війною. Що за ці 4 роки було найважчим?

Андреас: Я можу сказати, що було найважче займатися тим, щоб мотивувати насамперед команду й розуміти, що ми потрібні Україні, що наш талант, наша якість без перебільшення є дуже високою. Наш сервіс, послуги, якщо порівнювати все загалом. Це ті фідбеки, які українці перевезли, коли почали повертатися додому. А друге – це те, щоб переконати українських клієнтів навчитись насправді нарешті підтримувати український fashion-бізнес.

Ви зазначаєте, що у ваших колекціях кожен знайде щось для себе, однак оскільки Andreas Moskin – бренд преміумсегмента, відповідно не кожен може дозволити собі цей одяг. Тож якою є ваша цільова аудиторія? Для кого одяг бренду Andreas Moskin?

Андреас: Раніше було дуже проблемно, особливо в чоловічій сфері, адже наша цільова аудиторія віддавала перевагу молодому доступному мас-маркету, а наша цільова аудиторія – класу люкс. Українці чомусь думали, що краще поїхати в Європу чи Штати й саме там варто купити дорогий костюм. Тоді ми вже трошки цей міф почали руйнувати та це, вочевидь, і стало нашою місією. Ми цим пишаємося, бо бачимо, що такі події, як Ukrainian Fashion Week, London Fashion Week дають переосмислення нашим людям, нашим чоловікам. І ми тішимося, що поціновувачів українського стає щоразу більше.

Зараз найважче – це, звісно, людський ресурс. І власне такі події, як Ukrainian Fashion Week дозволяють команді показати, що бренд визнають, що бренд творить класну історію, соціальну історію зокрема,
– додав Андрій Моськін.

На цьому показі нам хотілося показати хлопців, які на протезах. Показати, що це нормально. Вони теж можуть творити, ходити по подіуму. І це надихає всю команду. І тоді люди хочуть ще більше вкладати в себе і творити історію українського бренду.

Ваші костюми неодноразово одягали зірки, політики, навіть президент. Хто є вашою цільовою аудиторією наразі?

Андреас: Насамперед свідомі українці, які розуміють, чому ми працюємо. На мою думку, настав час забрати оцей комплекс меншовартості, що десь краще, що на сусідньому дворі трава зеленіша. Ми маємо своє і його варто цінувати, варто носити, варто насолоджуватися нашим. Це і є свідомість: підприємці, бізнесмени й люди, які просто люблять стильний спосіб життя.

Наша цільова аудиторія дуже різна. Це і випускники, які хочуть перший свій костюм в житті обрати від бренду Andres Moskin. Це наречені, які хочуть свій костюм на цю найважливішу подію в житті. Це бізнесмен, який має в колекції безліч різних топових брендів, але для нього престижно зараз мати в гардеробі в себе костюм від українського бренду Andres Moskin.

Андрій: Раніше пишалися костюмами Dolce & Gabbana, Tom Ford, а зараз пишаються тим, що виходять в класних та якісних українських брендах. І для нас схожі події, як сьогодні – це теж підтвердження для цих людей, що це достойний продукт. І в Україні можуть і роблять достойні продукти, тільки лише нещодавно почали їх цінувати.

Говорячи про людей, які носять ваш бренд, з ким з відомих особистостей вам найбільше пам'яталася співпраця?

Андреас: Насправді було дуже цікаво працювати з актором Олексієм Гнатковським. Це провідний актор Івано-Франківського драматичного театру. Коли він прийшов до нас, то привів з собою візажистку і стилістку. Потрібно було закрити бутик, тому що там розливалася вода. Він входив у образ.

Андрій: Там найцікавіше було "мені не подобається цей макіяж, треба перемалювати" (цитує дизайнер артиста).

Андреас: Так, тобто така експресія, такі емоції. І ми підібрали дуже гарні образи для нього. І в нас є зіркова рубрика Image of Confidence, образ впевненості, де ми, власне, запрошуємо таких відомих людей, і спортсменів, і акторів. І з кожним цікаво працювати. Але ця співпраця запам'яталася, мабуть, найбільше, бо це було дуже експресивно і мегатворчо. Спортсмени теж дуже круто себе проявляють. З Жаном Беленюком, наприклад, було цікаво знімати відеоролик, бо це було таке, знаєте, поєднання трико, в якому він займається боротьбою, а потім повне перевтілення в костюм. Така динаміка показує, що чоловік може бути різним.

Андрій: Я додам, що українським зіркам треба повчитися в міжнародних, бути простішими, бо насправді дуже багато запитів. Якщо розглянути співпрацю з міжнародними зірками, там все набагато простіше і швидше. Але я думаю, це як і з українською модою, воно часом стане таке саме, як за кордоном.

Якщо ще поговорити про зірок, з якими ви співпрацювали, ми бачили, що Володимир Зеленський носив ваші костюми. Якою була з ним співпраця?

Андрій: Це ще було до його президентства, коли він носив наші костюми, тоді було все набагато простіше. Але зараз ми теж разом працювали з командою, щоб зробити вже речі, які актуальніші для нього, які він зараз носить.

Зараз зробили дуже лаконічно, стримано і тихо. Просто передали через стиліста, бо не хочемо з цього робити якийсь інфопривід. Нам було приємно і важливо, щоб і наш президент, який стоїть на вістрі всього, теж мав річ, яка підкреслює те, що він робить для нас усіх,
– підкреслив Андреас Білоус.

Насправді цілі реклами з цього зв'язку не робили. І навіть, якщо подивитись в соцмережі, то ми не говорили про це так гучно, як дехто з українських брендів. Ми дуже акуратно до цього підійшли, бо розуміємо, що цей піар не на часі. Хотілося, щоб він мав річ, зроблену руками українських майстрів. Оце для нас найбільший предмет гордості.

Чи можете більше розповісти, як бренд функціонує в час війни та чим ви вирізняєтеся? Може почали створювати щось унікальне та особливе?

Андрій: У нас зараз є спільний проєкт United24, де ми обрали 15 регіонів, розробили унікальні патерни кожного з них. І, відповідно, клієнт, який купує костюм свій, може обрати той чи інший регіон у вигляді підкладки у цьому костюмі. І 24% з кожного продажу ми перераховуємо на фонд United 24, і разом спільно відбудовуємо гімназії, робимо укриття. Зараз є перша амбітна ціль – це дозбирати один мільйон гривень. І також розробили дуже унікальну цікаву річ – це ворожі гільзи, абсолютно зібрані ворожі гільзи, і перетоплені в герб, такий президентський символ.

Головний герой нового сезону "Холостяка" – ветеран війни Олександр Терен. Чи побачимо ми його у ваших костюмах?

Разом: Наскільки ми знаємо, то образи для нього обирали.

Андреас: Але якщо повертатись до вашого питання щодо мілітарі тематики, то ми, напевно, трошки іншим шляхом йдемо, тому що бачимо, що мода вже перенасичена цим. І ми б не хотіли так глобально повторюватись. Навпаки, вишуковуємо щось, як у нашій новій колекції – природні етнічні мотиви, адже своє – це найкраще. У нас така багата культура.

Андрій: Багато чого ми згадуємо зараз, відновлюємо. І, власне, в цій колекції теж стояло таке завдання – не просто зробити етно, традиційне чи банальне.

Андреас: Ми думали про те, що б хотіли наші герої, які віддали частину свого тіла за наш спокій, щоб вони відпочили від військової форми.

Додамо, що перед початком показу дизайнери закликали запрошених гостей вшанувати всіх полеглих у війні хвилиною мовчання. Перед тим, як увімкнули світло, ветеран з ампутацією ніг сидів на стільці, а потім одягнув протези й розпочав демонстрацію колекції.

Розкажіть, який був меседж головний ваших показів в Барселоні та Лондоні? І, взагалі, чи вважаєте ви, що Тиждень моди в Україні на часі чи ні?

Андреас: Мода – це величезний інструмент інформаційної боротьби. Ми відчуваємо навіть свою місію зробити це через моду, говорити про українську культуру, про український стиль. І обов'язково це на часі завжди. Як і мистецтво, як і все, все, що торкається культури.