Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Шуляк розповів про Кличка, який хотів його скомпрометувати "батогом і пряником"

18:24, 2 грудня 2016 798 Читать новость на русском
Станіслав Шуляк
Станіслав Шуляк / РБК

Людина, що назвалася Віталієм Кличком хотіла заплатити Внутрішнім військам, що вони перейшли на бік Євромайдану, натомість незгода могла обернутися для співробітників МВС серйозними наслідками.

Про це колишній командувач Внутрішніх військ МВСУ заявив під час допиту у Святошинському суді Києва.

"Мені подзвонила людина, яка представилася Кличком. Він запитав мене, як я дивлюся на те, щоб приєднатися зі своїми підрозділами до акцій протесту. Мені сказали, що в цьому разі мене не образять матеріально, а також з точки зору просування по службі", – зазначив він.

За словами колишнього командувача Внутрішніх військ, якщо він не погодиться, йому запропонували просто усунутися, виїхати в іншу країну.

"Я сказав, що не хочу розмовляти на цю тему, відповів відмовою. Навздогін мені було сказано, що неприйняття цієї пропозиції матиме для мене серйозні наслідки", – резюмував Шуляк.

Читайте також: Стрілянина на Майдані була заздалегідь спланована, – екс-керівник Внутрішніх військ Шуляк

Нагадаємо, раніше колишній командувач Внутрішніх військ Станіслав Шуляк пояснив, чому після 18 лютого він ухвалив рішення задіяти підрозділ "Омега".

Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук