Послугами залізничного оператора SJ щодня користуються близько 130 тисяч людей. Ще донедавна усі вони повинні були пред'явити кондуктору паперовий чи електронний квиток.

Тепер – квитки роздруковувати не потрібно. Для подорожі достатньо мати чип під шкірою. Наразі така новинка доступна лише людям, наближеним до компанії.

Наші корпоративні клієнти просили нас про таке нововведення. Ми хочемо полегшити їхні подорожі і зробити їх зручнішими,
– розповів працівник залізничної компанії SJ Стефан Рей.

Провідник отримує інформацію про квиток пасажира на свій телефон. Для цього достатньо піднести ґаджет до місця, де імплантований чип.

Таку ж технологію використовують, до прикладу, у банківських картках. Водночас, у експертів такий збір даних викликає занепокоєння.

Аналогічну технологію також використовує коворкінг-центр Epicenter у Стокгольмі. Працівники компанії використовують чипи в якості перепусток, а також – для користування офісним обладнанням.

Читайте також: Швеція виділила Україні 5 мільйонів євро на підтримку гендерної рівності