У період з квітня по листопад 2020 року обробили 85,86 тисячі запитів пасажирів. Про це повідомляє пресслужба МАУ.

Читайте також МАУ знову літатиме до Швейцарії: коли відновлять рейси

У результаті оформили повернення на суму в розмірі майже 22 мільйони доларів. Наразі ще приблизно 56 тисяч заявок залишаються необробленими.

Співробітники МАУ ретельно фіксують кожне звернення та обробляють їх по черзі,
– наголошують у компанії.

У МАУ пропонують пасажирам такі опції у випадку скасування рейсу через карантин:

  • переоформлення квитка на інші дати без утримання штрафів;
  • оформлення іменного промокоду на 125% сплаченої суми, який діє 2 роки з моменту його виписки та дозволяє використовувати вже витрачені гроші на оформлення нового квитка;
  • повернення грошей за скасований рейс на банківський рахунок.

За інформацією авіакомпанії, від початку пандемії коронавірусу в Центр підтримки клієнтів щодня надходять тисячі запитів. МАУ намагається оперативно їх опрацьовувати.