Поки що подорожувати "Укрзалізницею" стає дедалі більш некомфортно, а часом — небезпечно. Її рухомий склад зношений на 90%, а сервіс не відповідає вартості квитків.

Пасажири дедалі частіше скаржаться на бруд у вагонах та хамство провідників. А в "Укрзалізниці" запевнять, що готові реформуватися й поліпшувати якість перевезень.

Замість приємної мандрівки економ-класом "Укрзалізниці" пасажири здебільшого отримують екстремальну поїздку в антисанітарних умовах.

Читайте також: У Мінінфраструктури обіцяють безкоштовний WiFi у нічних потягах

З 1-го вересня вагони мають прикрашати інформаційні постери з номерами телефонів гарячої лінії. Будь-хто може подзвонити і поскаржитись на незадовільний сервіс.

В "Укрзалізниці" виправдовуються, що зношеність рухомого складу досягла критичної межі. Дев'ять з десяти вагонів мають бути списані, а на закупівлю нових — немає грошей. Державна компанія вже оголосила про технічний дефолт, але готова реформуватись.

Читайте також: Права пасажирів залізниці, про які варто знати

Наразі про роздержавлення не йдеться, монополіста перетворять на Публічне акціонерне товариство.

Після одного року роботи Акціонерного товариства, ми маємо провести зріз, показати результати та якісні зміни. Ніколи системно "Укрзалізниця" не розробляла стратегію,
— розповів директор з реформування "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

Автор сюжету — Іванна Добросинець.