Про це у своєму відеоблозі "ЦРУ. За кадром" розповіла журналістка-розслідувачка Тетяна Мартинюк.

Важливо! Гончарук розповів, що чекає на Укрзалізницю та інші державні підприємства

Вона зазначила, що команда розслідувачів програми "Центру розслідувань України" вирішила подивитись на будні Укрзалізниці з іншого боку – зайти у закулісся – і відкрила для себе шокуючі цифри.

Виявляється, 95% локомотивів, які зараз експлуатуються, вичерпали свій термін експлуатації. Вагони зношені на 80%. Тобто, насправді, Укрзалізниця працює на межі. І тому не дивно, що ледь не кожна поїздка, якщо це не стосується фірмових поїздів, перетворюється на справжній екстрим,
– наголосила Мартинюк.

Вона додала, що залізничні профспілки давно б'ють у набат – переконують, що залізниця функціонує завдяки небайдужим людям. "Часто машиністи виходять на рейс на несправних машинах, бо альтернативи нема. І старі пошарпані вагони не списують – з тої самої с причини", – пояснила журналістка.

Чому Укразалізниці не вдалося оновити вагони у 2018 році – читайте тут.

Відео повного відеоблогу Тетяни Мартинюк "ЦРУ. За кадром" за 4 вересня 2019