Ще перед поставкою двигунів на завод працівники КБТЗ – Київського бронетанкового заводу – повідомили "Слідство.Інфо", що за 4 двигуни до БТРів підприємство переплатило майже вдвічі.

В 2014 році Міністерство оборони замовляло ремонт двигунів УТД-20 за ціною 120-140 тисяч гривень. Це вартість ремонту. Вартість ремонтного фонду двигуна складає 30-40 тисяч. 140 плюс 40 – 180 тисяч гривень, 190 тисяч гривень, максимум 200 тисяч гривень. То, що зроблено на заводі, має одну мету – вкрасти гроші, вивести гроші, причому в дуже великих розмірах,
— підрахував працівник заводу.

Свідчення цього працівника виявилися правдою. До "Слідство. Інфо" потрапила копія договору між ТОВ "Торгівельна компанія "Чайка" та науково-виробничим об’єднанням "Босфор" від 19 грудня 2014 року. З тексту зрозуміло, що саме з "Босфору" "Чайка" отримала дизельні двигуни УТД-20. Ціна питання – 1 млн 23 тисячі грн. І вже за 3 дні, 22 грудня, "Чайка" підписує договір на постачання цих двигунів Київському бронетанковому, але вже за 1 млн 619 тисяч. Різниця – 600 тисяч грн. Де вони?

Далі – дивіться у розслідуванні "Слідство. Інфо".