У хвості встановлений двигун Rotax 912, розрахований на роботу на звичайному бензині. На шосе цей мотор може розігнати новинку до 160 км/год, споживаючи в середньому 8 літрів пального на "сотню". Максимальна швидкість у небі – 200 км/год, витрати – 15 літрів на "сотню". Повного баку пального в "автомобільному" режимі вистачає на 875 кілометрів, а в режимі літака – на 700.

Розробники наголошують – для злету і посадки "Аеромобілю" достатньо кількох сотень метрів вільного простору. Це може бути як аеропорт зі справжнім летовищем, так і ґрунтовка, і навіть звичайне поле з травою.

Повну версію програми "Автотехнології" дивіться тут.

Коли новинку запустять у серійне виробництво – поки не повідомляють. Потрібно ще пройти серію випробувань як на землі, так і в повітрі. Невідома і точна ціна. Словаки лише кажуть, що вона буде нижчою, ніж на легкомоторні літаки.