До цього йшли 4 роки, кажуть у компанії. З цієї нагоди у Києві відбулися всеукраїнські збори менеджменту компанії, а також регіональних та територіальних представників. «Асортимент було змінено на 30%. Він став більш стандартизований і наближений до смаків не тільки українських, але і європейських покупців. І ми по трошки намагаємося вийти на ринки Західної Європи. І це як один із факторів зростання підприємства», - стверджує генеральний директор ТДВ «ЖЛ» Євген Гамов.

Зараз частка продукції ЖЛ на кондитерському ринку України становить 5,5%. І хоч український ринок доволі щільний, кажуть у компанії, такого показника не вдалося б досягти без самовідданої роботи представників фабрики. Найкращі з них отримали п`ять автомобілів та цінні подарунки.

«У минулому році практично в усіх країнах СНД були створені ексклюзивні торгові команди, і є представник, який веде постійний моніторинг ситуації, пошук дистриб’юторів, проз’яснення, перемовини і таку іншу роботи. Це показало дуже високий результат», - говорить заступник генерального директора ТДВ «ЖЛ» з маркетингу Оксана Шибецька.

Уже цього року у компанії сподіваються розширити і обсяг продукції, і географію експорту. Тим більше, що після досягнутого є логічне бажання досягти мільярда гривень прибутку на рік.