Lenta зібрала найбільш глибокі за змістом і найбільш зворушливі відеоролики лауреатів "Каннських левів" 2015 року.
Влада другої за чисельністю населення провінції Канади попереджає про небезпеку водіння в стані алкогольного сп'яніння. Ролик наочно демонструє поняття причинно-наслідкового зв'язку, де кожна здійснена дія призводить до певних наслідків.
Повна життя і радості композиція Рональда Белла "Celebration" (Святкування) ніяк не в'яжеться з серйозною аварією і смертями. Але його дивним чином вписали в ролик, створений на честь 50-річчя кампанії по боротьбі з вживанням алкоголю за кермом.
"Якого водія ти виховуєш? Роби так, щоб кожна поїздка була хорошим прикладом", – просить Комісія з транспортних пригод. Адже діти часто копіюють поведінку батьків.
У США є компанія Kroger, в супермаркетах якої заборонено їздити на скейті. Ще там не можна перебувати з собакою і слід контролювати поведінку дитини, щоб вона не упустила на підлогу морозиво або не налила води. Зате дозволено відкрите носіння зброї. Два топ-менеджера компанії в 2014 році увійшли до десятки кращих управлінців.
На початку травня 2015 року узята в заручниці жінка з дітьми викликала поліцію через мобільний додаток для замовлення піци. Співробітник піцерії зауважив коментар до замовлення і поставився до нього з максимально можливою відповідальністю. Соціальний відеоролик "Listen" (Слухай) закликає громадян бути уважнішими і завжди відгукуватися на заклики людей про допомогу.
А це абсолютно реальна історія, що відбулася в січні 2012 року. П'ятирічна дівчинка вчасно подзвонила в службу порятунку, описала оператору ситуацію, врятувавши життя своєї мами.
У ролику південноафриканської страхової компанії немає і слова про страховку. Але він зворушує і запам'ятовується. І довгий час ловиш себе на думці про нього.
Читайте також: Вуличні леви: найкраща зовнішня реклама